Με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο FaceBook, o κ Λάμπρος Κοσμάς δήλωσε.

Μόλις απέστειλα την επιστολή ανεξαρτητοποίησής μου από τον Συνδυασμό”Λευκάδα Μπορείς “του Δημάρχου Ξενοφώντα Βεργίνη. Είναι καιρό τώρα που έχω διαφωνήσει δημόσια με τις επιλογές της δημοτικής αρχής και νομίζω ότι η ανεξαρτητοποίησή μου ήταν ο μόνος δρόμος.

Προσεχώς με δημόσια τοποθέτησή μου θα αναπτύξω πλήρως τους λόγους για τους οποίους οδηγήθηκα στην απόφαση αυτή.

Από Admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *